Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Imorgon är det julafton. IMORGON!!! Jag fattar fortfarande inte hur det kunnat gå så snabbt , det var ju nyss sommar. Fast visst känns det som jul, jag är iaf verkligen på julhumör och jag älskar det.
   Idag spenderade jag hela förmiddagen med att slå in alla julklappar (och det var en hel del) och lyssnade på julmusik. Fast det var rätt tröttsamt och mot slutet funderade jag ärligt på att strunta i att slå in dem- De ska ju ändå öppnas! Men istället tvingade jag lillsyrran att slå in några åt mig. Men jag lyckades bli klar och de blev så fina så, finast blev nog Robins eller Rubens som jag och lillsyrran nu ska kalla honom.
  Vid tre kom mormor och Nils (mormors älskare) till oss för att fira julen i förtid. Det blev julfika och lite julklappsutdelning. Storasyster kom också och det är ju alltid trevligt när hon kommer på besök. Fast av henne fick man ingen julklapp, men jag kan nog vänta på dem tills imorgon. Brukar faktiskt få de bästa klapparna av just storasyster (och mamma såklart), så den som väntar på något gott... Så idag har det varit "minijul" kan man ju säga. Och nu på kvällen klädde vi vår lilla gran och Jöbacks julskiva spelades för fullt. Det är en fin liten gran vi har, en aning liten (den är runt en meter hög). Julklapparna får ju inte precis plats under den men det löser sig nog.  2 timmar och 30 minuter till jul nu.  See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback