Dagboksinlägg-Izabella

Torsdags rapport: Idag har jag ängnat mig åt att hmm, lyssnat på musik. Då har jag lyssnat på Fall out boy och framför allt: McFly... Som jag skrivit tidigare har jag nu blivit helt förälskad i dem, lite för myket kanske... Ex:
Antal gånger jag lyssnat på silence is a scary sound idag: tja, 2000 kanske...
Som ni märker är jag inte mig själv, visst musik är mitt stora intresse men jag brukar inte gilla små söta pojkband såå mycket. För McFly skiljer sig ganska mkt från mina andra favorit and: 30 seconds to mars, Nirvana(!) och Fall out boy... Men det är väll bra att man kan variera sig lite.
Nä nu ska jag lyssna på silence is a scary sound en gång till (så det blir 2001 gånger jag lyssnat på den nu) och sedan ska jag se om jag kan sova av mig lite av den här jobbiga förälskelse...

Hoppas att detta förbannade regn slutar snart så man kan ha lite sommarkul, min sommarglädje har nämligen kommit nu!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Pojkbans looken är nåt de fått för att de är söta ^^ Men eftersom de alla spelar instrument och skriver låtar ser jag inte det som ett pojkband. Typ ett braband. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback