Shoppaholic, jag? Inte då!

Två dar har jag ägnat mig åt shopping denna vecka, bara två! Det är väll inte så mkt...Eller?
Äh, strunt samma, jag är ju knappats någon shoppaholic ;D

Tisdagsshopping:
image224
Ahh, my new derss! Lite suddigt men det får gå XD
                                        
Tubklänning, Veromoda/Only - 100:- 
                                                 Halva priset!
Halsband, Indiska - 49:-

Lördagsshopping:

Linne, Jc - 75:-       
Halva priset här med!

 Sweety!            
T-shirt, Veromoda/Only - 40:-   
    
Som ni märker är jag en fena på att fynda ;) Det är något jag kan tacka mamma för! Jag och mina systrar har nämnligen ärvt en speciell gen från mamma, en mkt bra gen, den har gjort så vi har blivit riktigt duktiga på att shoppa - precis som mamma XD...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback