Dagboksinlägg-Izabella

Ja, då har de vatt nationaldag. Själv har jag inte firat den alls, jag menar vad är det att fira? Visst det hade säkert varit kul om vi i Sverige också skulle fira vår nationaldag så som Norge gör, men vem orkar göra det. Inte jag i alla fall. Jag har badat och tagit det lugnt idag, väldigt lugnt. Jag hade verkligen inte orkat med att fira. Okej, jag medger att jag kanske är lite lat men har du firat nationaldagen?

Nä nu till något annat. Det är sommar! Nu känns det verkligen att snart är skolan slut och sommarlovet kommer. Man behöver inte stänga in sig i massa stora kläder, hurra! Och grillla... Grilla är nog en av de bästa sakerna med sommarn, så gott! Blir nästan hungrig bara jag tänker på det=) Nä nu ska jag nog gå och lägga mig, måste ju orka upp imorgon.
image64
En snygg och somrig Rachel Bilson.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nästa år ska vi minsann fira Nationaldagen din lilla slappis.

2007-06-06 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback