Dagboksinlägg-Izabella

Hmm, söndag. Idag har det hänt rätt mycket men ändå har det varit såå lugnt. Vi har haft kalas för min syster som fyller år idag. Det var väldigt trevligt, (inte festkul utan trevligt). Hela helgen har varit lugn faktiskt, eller jag har varit väldigt lugn. Trots att jag har ett No-arbete som ska vara klart på onsdagkväll, oroar jag mig inte alls. I vanliga fall hade jag gått och oroat mig över hur det skulle bli om läraren ska bli nöjd med det. Jag är väll inne i någon sorts "lugn-fas". Jaja, den fasen kommer nog gå över tills imorgon och då blir jag nog som vanligt igen=)
image62
Äh va fan! Jag hittar ingen bild på min storasyster... Åh. Det blir en bild på en annan fin flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback