Dagboksinlägg-Izabella

Måndag den 25 juni, MINA PENGAR HAR KOMMIT!!!! Jag är rik! Eller nä, det är jag ju inte men jag har tillräckligt för att unna mig  en shoppigrunda. Vill se om det finns något vettigt nu på sommarrean, något kuligt borde ju finnas. Förra torsdagen var det Lövmarknad här i Karlskrona och du lyckades jag hitta 2 reaplagg på Veromoda, ska se om jag kan hitta något mer...
   Nu till vad som hänt idag. Idag har varit en riktig slappdag, har endast varit ute med mina hundar och Hampus (är hundvakt åt honom mån-fre) och städat i min garderob. Men imorgon ska det bli andra bullar, då ska jag minsann inte bra slappa, jag ska nämligen städa resten av rummet!
  Nä nu ska jag gå och kolla på Förortsungar med resten av familjen...
image100
Måndagsfilm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback