Klassresan

Torsdag 7/6 - Då ''åkte'' vi på klassresa . Till knipehall, som ligger drygt en halvmil från Karlskrona. (yayyh) Men det blev skoj ändå. Det blev en del festande och väldigt mycket kul. Vi kom dit vid 6 tiden, då satte vi upp tält och annat. mer och mer folk kom och även personer som inte var välkomna för det var tråtts allt 9B:s klassfest.

Vi ignorerade dem och fortsatte ha kul. En del i klassen drack lite för mycket, men både jag och Bella skötte oss som vi skulle, eller hur bella? (jag måste erkänna att jag hittade Bella oh Anton i tältet när dom mysde, förlåt Bella men ni var så gulliga, och i mitt tält desutom) FRamåt 2-tiden tyckte man att det var dags att gå och lägga sig, men icke, jag fick inte gå och lägga mig. Och jag behöver min skönhetssömn ( jag sover drygt 11timmar natt). Så klockan tickade på och blev såsmåningom halv 6. Men jag fick fortfarande inte gå och lägga mig. Buhu . Då var det dags att packa ihop tältet och bege sig hemåt, även om man fick en del protester av dem som låg inne i tältet ( Bella oh Anton ). Så jag satte mig på moppen, trött som en gnu, började köra hem till Sophie. Väl där somnade jag till 12 då mamma ringde och väckte mig oh sa: - Ska vi käka på pastabaren nu?
Jag ba: - aja visst. Så pastabaren blev min frukost .

Men klassresan var lyckad iallafall !

Bella - du är min favorit ;) < 3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Och jag blev ju hrm INTE ALLS chockad över denna händelse. Gaah! :'D

2007-06-11 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback