Dagboksinlägg-Izabella

Fredag, bara en dag kvar till tjejkvällen! Men jag ska inte sitta här och skriva om hur mkt jag längtar tills imorgon, det är väl lika bra att skriva om min händelserika dag. Det började med uppstigning klockan åtta och ut med hundarna. Sedan kunde man äta en långsam frukost och läsa tidningen i lugn och ro... Sedan var det dags att snygga till sig och dra till första lektionen (som började 10.15!).
Hann med att ta en liten egoblid innan det var dags för skola:
       
Ja, den blev ju rätt lyckad...
Efter min mkt långa skodag, som slutade ett^^  träffade jag Belle! Vi var duktiga och tog en låång promenad, det blev dock ett stopp på vägen. Ett ganska långt stopp, på Stumholmen.
                      Welcome to the Karlskrona, bitch^^
The lovely Belle.

Bara för att reta Natha tog jag nyss en egoblid på mig (Natha ville ha en blid men jag hade typ inga.)
och här har vi den!
image694
Ja, det blev ett ego-inlägg men men. Hoppas att någon fann det intressant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Piss va bra den första bilden blev, den andra med ;) oh Belle den snyggingen ;)

2007-10-05 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback