Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Jag måste erkänna att jag är jäkligt trött idag, har varit trött hela dagen och jag gillar det inte. Att gå till skolan idag var därför inte så kul, men tur var att jag gick, för jag fick mig en överraskning... Fick tillbaka mitt första prov (naturkunskap) och det blev alla rätt! Det gjorde en på lite bättre humör men direkt efter detta glädjebesked var det dags för matte. Tack gode gud för att det var sista lektionen, så man kunde gå hem och vila upp sig lite. Nu ikväll blir det att plugga lite och se på Desperate housewives. Förstår inte att jag är så trött det är ju tisdag, tisdagar är ju inga trötta dagar. Jag måste sova mer, så för att hinna , med det får jag nog sätta igång med pluggandet!
Men först ska en McFly video laddas upp!
image724
Det blev en blid också!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Grymt vacker vill vara där ! hösten är så tråkig..
har sjäv varigt med om liknande tillfällen me vår båt det är jätte mys :)

2007-10-11 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback