Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Har jag varit pigg och utvilad idag? Nä, jag har varit ännu tröttare, så trött att jag stannat hemma från skolan. Så efter att först gått upp vid sju för att gå ut med hundarna och sjukanmält mig fick jag sova till halv tolv. Var jag utvilad då, nä. Så jag har spenderat min dag med en bok, Alla var där som är en trevlig bok. Jag har försökt att pigga på mig, utan reslutat och jag är fortfarande lika trött. Men jag ska göra ett försök till: jag ska gå ut med hundarna och ta till den största hjälpen av dem alla, McFly. Efter min promenad i tysthet tänker jag lyssna på McFly i min lilla toppmoderna mp3 på högsta volym! Om detta får mig lite pigg kanske jag t.o.m kan plugga lite och det hade ju varit bra eftersom det blir 2 prov nästa vecka. Så McFly får bli min räddning och om de inte får bort min trötthet vet jag inte vad jag ska ta mig till!
 
Har du något tips på vad jag ska ta mig till, jag är desperat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback