Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag... Det började faktiskt väldigt bra idag, vår gympa blev instäld så jag fick sova ända till 8.00! Lyx . Så första lektionen blev naturkunskap och i och med det började dagen gå utför... Vi fick labba och det var en jäkligt tråkig laboration, hur kul på en skala är det att kolla lösningars pH-värde?! Efter denna tja, onödiga lektion var det dags för matte och det är knappast bättre. Men den förderv jag med att sitta och diskutera med Sara om det så aktuella och viktiga ämne, snygga killar. Resten av skoldagen flöt bara på som en dimma och jag har inte så mkt minne av vad jag gjorde på vår "datorintroduktion", kanske jag sov.

När jag fick komma hem vid fyra var det dags att göra klart sin redovisning, jippi. Jag har också gripits av panik idag, ja det var inte roligt. Vårat Microsoft word funkar inte, och jag behöver ju ha saker och ting skrivna på datorn. Så jag fick pallra mig hem till Emma och störa henne och hennes pojkvän för att skriva mitt arbete. Nu tänker jag ägna resten av kvällen åt musik, antagligen spela Justins skiva på högsta volym och dansa vackert^^

Tack för att jag fick komma och störa!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja , snygga killar är verkligen ett viktigt ämne som borde tas upp oftare i debatter, jags ka skriva till statsministern oh klaga . Banne mej. ; ) Pussis

2007-10-18 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback