Dagboksinlägg-Izabella

Måndag och det underbara höstlovet är här!!! Behövde inte ta mig upp ur sängen förän vid tio och då behövda man inte ens stressa lite. Vid tolv var man dock tvungen att gå ut en runda med vovvarna men jag fick sälskap av den sköna bönan Emma, så det blev en mkt trevlig prommenad. På vår väg fick vi också ett telefonsamtal med Natha och det gjorde prommenaden (nästan^^) ännu bättre.
Jag kan ju också informera er läsare om att jag och Ewe har svullat på chips och kollat på  The OC, den underbaraste serien av dem alla (iaf första säsongen). Har också varit ute i ösregnet men det var inte så trevligt, rätt kallt med... Men inte mer om ösregnet, nu ikväll blir det förhoppningsvis ännu mer OC och så måste jag nog snacka lite med en viss person :)
See ya!
  
Första säsongen var ju så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback