SVEA oh flickorna.

Jag tycker om mina flickor. Izabella och Emma. Jag har varit ledig från skolan idag och flickorna slutade vid elva tiden så det blev en runda på stan såklart. Jag är nu en SVEA mössa rikare och ett par (till!) strumpbyxor rikare. Jag älskar min mössa, men pengarna är slut. Pengen ligger ju på 1100:- och jag ska spara 850:- den här månaden så det blir inte till att slösa. Vilket just nu är omöjligt för det som blev över är slut : / .
image688

Innan stan var vi hemma hos Emma och satte ihop en cd vi ska ha på tjejkvällen på lördag. Partparty. Sen gick vi ut på stan då, sen efter några timmar blev vi trötta och gick först hem till Emma för hon skulle prova sina nyköpta plagg. Det blev jätte fint på henne. Hon köpte en klänning från Cubus och knästrumpor från, H&M? Och svart nagellack från H&M. Bella fick hålla igen med pengar för hon köpte världsfina festklänningen från Creme fraiche förra veckan eller nått. Hennes pengar är också over. Sen gick vi hem till Izabella och hälsade på hennes mamma, ÅSe och på Stefan och Evelina och Kaj och oskar. :) Mycket kul. Sen hade jag Nathalies flirtskola , del 1, del 2 och del 3. Sen rann tiden ur sanden och jag to bussen hem, så nu sitter jag här.

Imorgon bär det av till Kalmar igen och min lilla skola, Jag ska fortsätta på min klänning då. Jag kan skissa upp den lite fort så ni får se hur den kommer att se ut. Vänta lite..
 Så där ja.

Jag förstår verkligen inte vad Hänt Extra! har fått det där med Tom för sig. Han är ju min bästis ;)

Izabellis oh Emma <3

// Nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback