Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag och jag är fortfarande sjuk... Men bättre har jag blivit, febern är borta så det blir skola imorgon. Men vänta, imorgon är det fredag - INSPARK!!! Oj då, men det får gå ändå^^ Idag har jag varit tillräckligt stark för att städa lite  på mitt rum och jag har orkat gå ut med mina söta hundar. Gjorde faktiskt en fin grön-vit ansiktsmask för att bli lite fräsch^^
 Här är jag i min fina ansiktsmask, man känner sig verkilgen snygg när man har på sig sådana. Vid fyratiden fick jag besök av Nathalie som ville att vi skulle se på Fjorton suger. Okej, det är en riktigt kass film men vad gör man inte för en kompis! Nu är det sanrt dags för Idol 2007 och efter det Heroes, världens bästa serie (!). See ya!

Kommentarer
Postat av: emz

yeaaa:D

2007-09-13 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback