Dagboksinlägg-Izabella

Fredag! Det har varit en ganska intressant dag idag, kan man säga. Den så kallade insparken har inträffat, men den var inte som jag tänkt mig... Det visade sig att lärarna varit med och organiserat dagen. Det började med att vi ettor och tvåor delades in i 7 grupper och sedan var det "tävling" om man nu kan kalla de det. Det var mer lek, men mitt lag vann!!! Och vi vann varsin stooor chokladkaka:) Så jag har alltså gått omkring och oroat mig i onödan...
Så det blev en lugn fredag till min stora förvåning. Nu sitter jag här i Bonnalnd och har precis kollat på en underbar film, Herkules! Den må vara tecknad men den är bäst. Nu måste jag sno fjärkontrollen från min lillasyster så jag kan få titta på MTV! See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback