Dagboksinlägg-Izabella

Hösten är här... Det är en regnig tisdag och det är verkligen höst! Det har regnat i princip hela dagen, inte så kul. Men det var bara att ta med sig paraflaxet och va glad. Idag hade jag mina nya (supervida) jeans på mig och jag var den enda på hela skolan att ha sådana, det kändes lite konstigt eftersom jag är van vid att smälta in^^ Jag var iaf väldigt fin! Efter skolan blev det en liten runda på stan för att köpa hårfärg till Emma och efter det så färgade vi hennes hår. Det blev mkt fint (bild på det kommer imon) ! Vad har man mer gjort idag då, hmm. Jag har varit ute i regnet med mina hundar och när det regnar som mest börjar plötsligt solen lysa!
 
Soligt och regnigt på Saltö...
Ja, det var nog allt som hänt idag. Nu är det dags för idol!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tänkte komma med ett litet musiktips till dig och Nathalie, är på tiden att ni börja lyssna på lite riktigt musik och lähher McFly på hyllan! LYSSNA PÅ WINNERBÄCKS NYA LÅT: OM DU LÄMNADE MIG NU!!!

2007-09-19 @ 21:04:45
Postat av: Robin

Den ena av era hundar är dryg och ska kissa överallt. / Ögonvittne

2007-09-20 @ 02:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback