Dagboksinlägg-Izabella

Söndag igen. Jag kan ju berätta att jag inte är så pigg idag, har inte sovit så mkt nämnligen. Jag och Belle va uppe typ hela natten och såg på film, Just my luck (det blev som jag ville!) och Dirty Dancing 2. Under kvällen var vi också ute en liten runda för att träffa Natha :) Men det blev inte en lång stund, för Natha var tvungen att vara hemma klockan tio. Men den lilla stund vi fick vara tillsammans hade vi kul! Trots att jag somnade så sent gick vi upp vid halv tio (mkt tidigt). Eftersom det var soligt och varmt ute blev det frukost ute :) på Belles studsmatta. Hemma sedan har jag pluggat och varit duktig. Nu ska jag nog fortsätta med att vara duktig^^
 
    
                                    
          Nathalie!                                                                                          Mörkrädd?
                                                              Inne i ljuset igen^^
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback