Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Jag kan medela att min hemtenta äntligen är klar och jag behöver aldrig mer tänka på den igen! Jag blev inte klar med den klockan 14.00 utan 14.15, jag vet det var himla dåligt av mig men för denna gång accepteras det. Jag har nu blivit stadsbo igen, sen klockan halv åtta faktiskt. Idag har varit en ganska tråkig dag så jag tänker inte skriva mer om den. Jag tänker skriva om vad som hände i tisdags..

Tisdag 25/9


Min skoldag bestod av geografi, naturkunskap och matte och den var slut redan vid tolv! När vi slutat kände jag och Emma oss så utmattade att vi var tvungna att gå och ta en fika, så vi begav oss till Wayne's coffee. Påväg till wayne's mötes vi av en ganska udda scen, utanför tandläkaren står en jätte coca-cola lastbil, hmm lite misstänksamt...
                                      
Karlskronas tandvård...
 Men på wayne's satt vi minsann inte bara och svullade på fika, vi var himla duktiga faktiskt för vi pluggade på naturkunskapen. Efter någon timmes fikande och pluggande begav vi oss hem till Emma, då fick vi även sälskap av Nathalie! Dagen forsatte med att vi tre hade mkt kul ihop och eftersom Natha var med blev det mkt skratt (mest åt Natha)...
                            Emma!
Tyvärr får jag inte ladda upp någon bild på Natha för hon är tråkig ;)

Kan ju visa den fina flätan Emma gjorde på mig i onsdags:
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

AHW WAYNES WAYNES WAYNES <3 Jag dör på waynes ^^,

2007-10-01 @ 14:05:56
Postat av: Izabella

nä, lilla du! det stavas wayne's, du kan ju själv kolla upp det, på deras hemsida.

Postat av: Isabelle

Mitt syfte med inlägget var inte att peka ut något stavfel som inte är fel, utan mera uttrycka mina känslor för världens bästa Wayene''''''''''s.
ihi.

2007-10-01 @ 21:07:47
Postat av: Nathalie

Gud va fina ni är (: Jag avgudar er ju ;)

2007-10-02 @ 08:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback