Veckans shopping

Ja, denna vecka har man  fått lite inhandlat.  Emma och jag-Izabella tog en liten shoppingrunda i tisdags och fastän vid konstaterade att Karlskrona är en väldigt tråkig shoppingstad hittad vi (eller rättare sagt jag) lite ändå.
Det blev en kofta från Veromoda:
                       

                          Bomullskofta: 99.95 kr
 (fattar inte att man inte bara säger 100kr med en gång)..

Hittade också en t-shrit på Carlings:
 
T-shirt: 99kr
                                       
Idag, onsdag har jag också innförskaffat mig ett par nya jeans:
                                                                       
                                                                            Jeans: JC 599kr.
            / Izabella, den blonda av oss^^                                                       

tack för jeansen mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback