Dagboksinlägg-Izabella

Söndag och det är verkligen dags för en liten uppdatering från min sida! Sist det faktiskt kom ett inlägg från min sida var i torsdags och dagbok har jag inte fört sedan i måndags.
   En hel del har hunnit hända denna vecka, i skolan har har en viktig uppsats om andra världskriget skrivits och får jag icke högsta betyg på den vet jag inte vad jag gör. Kanske lägger jag mig raklång på skolgolvet och skriker rätt ut. Det blir nog inte så trevligt för mina klasskamrater.
  I torsdags var det ännu ett gymnasiedisco, fullt av fjortisar, man besökte. Det var egentligen inte tänkt att jag skulle dit men har man kompisar som vill ha dit en kan man inte svika dem. Sara, Emelie och jag hade väldigt kul och självklart lyckades jag ragga upp en liten pöjk innan kvällens slut. Trevligt!
Sara är min godbit!
                     Sara och jag .
   Helgen har bara susat förbi och inte så mycket har gjorts, umgåtts med kompisar och ett biobesök är i princip allt som hunnits med. Kul har det i alla fall varit och som vanligt är jag bara lycklig! See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback