Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag igen och veckan går visst med en faslig fart framåt! Det är nästan lite för fort det går nu men jag antar att det är meningen att det ska gå fort när man har roligt. För det mesta har varit roligt nu faktiskt. Dagen har varit väldans lyckad må jag säga och inte allt för många misstag har begåtts, bara ett enda nämnvärt misstag. Eller kan vi ens kalla det misstag! När jag och mina kära kvinnliga klasskamrater skulle bege oss ut en runda på stan missade jag bara att den där typen, Alex, var i närheten. Som tur var gjorde inte mina kamrater det utan skrek lite på mig: Där sitter ju Alex!
Nej, jag kan nog inte kalla det misstag ens.
   Skoldagen bestod idag av ett nationellt prov i engelska och det är ju alltid kul med prov. Efter detta blev det en lång håltimme och sedan en ca tre timmars lång musikal, The Wiz. Inte en så kämpig skoldag direkt men den där musikalen var en aning för lång och jag skulle haft mer godis med mig till den. Jag tror nog allt jag hade uppskattat att sitta där i konserthusen (där musikalen hölls) med mycket godis, dum som jag var köpta jag bara med mig en liten sketen klubba. Jag klarade dock av de där tre timmarna ganska bra och efter det kunde jag glatt träffa den där Alex igen. Med honom blev det lite filmtittande, This is England och vilken film det var. Lite annorlunda än The Wiz kan man säga.
   Som ni förstår har min dag varit ganska trevlig och vad mer kan man begära av en vanlig torsdag!?
Inte så mycket om du frågar mig för jag är banne mig väldigt glad idag. Att jag nu måste plugga gör mig inte mindre glad så. See ya

                                                                      

                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback