Malmö .

  Helgen som passerat spenderade Natha och jag, Izabella i Malmö i en liten skabbig husvagn på en halvtaskig camping. En av de bästa helgerna på länga för oss två var det i vilket fall som helst och vi har till och med lovat varandra att vi ska återkomma till den lilla campingen mycket snart.

Fredag 18/4

  Efter en heldag i skolan kunde Natha och jag vid sex-tiden sätta oss i min kära faders och låtsasmammas bil och resan började! Det blev en härlig tre-timmars bilresa utan några stopp på vägen men jag måste nämna att vi två är otroligt duktiga på underhållning. Vi hade minsann inte tråkigt en enda sekund under resan!
                    

  Runt nio anlände vi på Malmö Camping och då var det mat som stod på schemat! Det blev grillad korv och det var väldigt behövligt eftersom Natha och jag inte hade fått i oss någon mat sedan lunch. 
    Resterande tid av kvällen och en bit in på natten spenderade vi nere vid vattnet och vi tog en brygga i beslag. Brygga F var det nog denna kväll. Där satt vi bara och betedde oss allmänt illa och lyckades nog störa en liten del av campingens gäster. Efter elva var vi dock i säng och lugnet la sig över området.

Lördag 19/4

  Dagen började kring elva-tiden för oss och det blev då en riktigt lång och seg frukost. Jag tror det tog över en timme för oss att bli klara och efter ytterligare en timme hade vi lyckats duscha. Så fort vi ansåg oss tillräckligt iordning för allmänheten att se oss begav vi oss ut. Ut och solade!
                
  Eftermiddagen bestod då som sagt av solning och då kvällen började komma belv vi plötsligt hungriga. Mina kära far och låtsasmamma fick då allt vackert köra in oss i Malmö och bjuda på mat. För min del blev det pizza, tyvärr var den inte den bästa jag ätit men men. Trevligt var det i vilket fall som helst att träffa min far lite eftersom han och min låtsasmamma varit iväg hela dagen (hundtävling). 
   Denna kväll och natt spenderades också på en brygga, fast inte på F utan på E. F-bryggan hade ett gäng skånska fjortisar tagit ifrån oss, illa. Vi hade det väldigt mys ändå och fint var det!
                                    
   Denna dag kom vi i säng runt ett-tiden och sömn var nu väldigt behövligt.

Söndag 20/4

  Så var sista dagen på helgen kommen och det var dags att bege sig hem till lilla Karlskrona igen. Lite hann vi förstås med att göra, som att sola! Vi var också tvugna att ägna oss åt att packa och städa upp den röra vi skapat.
                                                     
   Bilresan hem var minst lika kul som den ner och jag undrar om det existerar något sjukare kompispar än mig och Natha!? Vår helg var bäst, sjuk och alldeles underbar. Vad mer kan två galna 16-åringar begära...


/Izabella, den blonda av oss^^

Kommentarer
Postat av: maria

Aa, det är riktigt gott !
Hoppas du har en härlig dag :)

Postat av: Debbie

Låter ju superkul :D

2008-04-24 @ 16:45:43
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: rätt så ja :D

2008-04-25 @ 20:24:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback