Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Det har nu gått en vecka sedan jag återvände till Karlskrona och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det fortfarande inte blivit någon vidare uppdatering. Idag blir det dock en rejäl uppdatering om vad som hänt under dagen och även lite information om helgens bestyr.
  Fredagen kan sammanfattas rätt snabbt kom jag på nu, nämnligen så här: jobb fram till sju, sedan sprang jag snabbt hem för att få ordning på utseendet till bion som jag sedan gick på med Alex och efter detta avslutades kvällen med en liten runda på Sailet. En mycket trevlig dag måste jag säga!
   Tänkte dock ge en lite längre inblick i vad som hände under lördagen: Från ett till halv åtta var det jobbjobb som gällde men det var faktiskt ganska trevligt. Träffade på 2 skåningar som var aningen speciella men hey, de gav mig dricks. Dagen gick och så fort jag fått sluta blev det till att snabbt ta sig hem för att göra sig iordning för den tjejkväll som sedan ägde rum.
  Runt nio-tiden var Natha, Amanda, Sara och Matilda hemma hos mig och kvällens roligheter kunde börja. Genom att leka "jag har aldrig" fick jag reda på ett och annat om mina kära vänner, särsklit om Sara! Ännu trevligare blev det sen när Emelie anlände vid tio-tiden och att Alex gjorde en liten snabbvisit gjorde inte kvällen sämre direkt. Men när mammi och Steffo kom hem igen kände vi tjejer att det kanske var bäst att vi rörde på oss så vi begav oss ut och vinglade ned till Sailet. Där fortsatte festen med att träffa på en massa trevliga människor, bland dessa var min syster Becca.
  Alla kvällar har dock ett slut men lördagen avslutades fint med att somna i Alex armar i han stora säng, mys!

Sailet...

   Söndagen var också en mycket fin dag, var ledig och allt! Hela dagen spenderades faktiskt med Alex och oj vad jag längtat efter en hel dag med just honom. Mer av dessa sorters dagar får allt komma snart.
   Nu till vad som hänt idag, måndag: Dagen började lite halvtaskigt med att en klocka ringde kvart i sex, behöver jag säga att jag var trött. Men eftersom Alex förbaskade jobb startar redan sju var det bara att ta sig upp och börja gå hemåt för att väl hemma fortsätta sova. Efter den trevliga sömnen blev det en shoppingrunda med Tove. Jag har upptäckt att jag är mycket duktig på det där med att spendera pengar. Trots allt som inhandlades i England lyckades jag ändå handla upp x antal kronar idag. Men ack vad nöjd jag är med mina köp!
   Jao förutom den där shoppingrundan har väl en hel del andra ointressanta saker också hänt under dagen men det behöver inte ni höra om. Jag vill icke tråka ut er allt för mycket! Så tills morgondagens nya och intressanta händelser, See ya


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack izabella :D

Postat av: Alex ^^

Alla kvällar har dock ett slut men lördagen avslutades fint med att somna i Alex armar i han stora säng, mys!







till dig <3

2008-08-04 @ 22:06:35
Postat av: Tobias

svar: sov så sött :D

2008-08-04 @ 23:02:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback