Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Ack vad trött jag är nu, jag har just varit och simmat en timme. Jag känner mig så duktig nu och är ovanligt nöjd med mig själv. Det känns verkligen som att mitt och min storasysters projeket "att få magrutor tills sommaren 2009" kommer att gå vägen! Det kan jag dock inte säga om projektet "att bli brun", det går rent ut sagt åt helvete. Men jag har tänkt ut en revservplan nu som kan funka. Jag kallar den "solarie".
   Nu har tyvärr tiden sprunigt iväg från mig, som vanligt och min mor står här och väntar otåligt på att få ockupera datorn resten av natten. Så jag får helt enkelt ta och återkomma imorgon. Just det jag innan jag glömmer, det råder lite förändringar här och tyvärr är flickornasegnas framtid lite osäker just nu. Men vi ska inte vara ledsna för det, jag menar tänk på den fina tid vi haft hittills. See ya

Jag och Tilda, en skön skåning!

Kommentarer
Postat av: Alle

Varför det?



<3

Postat av: Alle

Varför det?



<3

2008-08-25 @ 22:59:36
URL: http://letssmile.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Men for God's sake lägg inte ner bloggen! :o

2008-08-26 @ 19:31:14
URL: http://spaceless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback