Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Ahhh, denna dag har jag oturligt nog drabbats av en ofantlig trötthet och jag vet varken ut eller in för tillfället. Jag menar jag sitter ju här i mjukisbyxor för guds skull! Det är banne mig illa detta, jag har till och med ett rykte att tänka på här men jag är nu så pass förlamad av min trötthet att jag tillåter ett undantag. Ni förstår, jag har nämnligen en offentlig inställnig till mjukisbyxor och den är att mjukisbyxor absolut inte är något för mig men min privata inställning är dock inte alltid densamma som den offentliga. Jag har i alla fall inte brutit min policy, "jag bär icke mjukisbyxor i skolan" men här jag får jag nog ta och tillägga att jag inte brutit den än. Det verkar kritiskt nu.
 
Nu ska dock jag och mina mjukisbyxor knata iväg och göra oss lite te, te är förbaskat gott och det kanske kan få mina tankar lite klarare. Klara tankar är nämnligen något som kan behövas nu i denna tid av förvirring. See ya

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: glad jag blir att du tkr det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback