Dagboksinlägg-Izabella

Lördag. Öhh, vilken förbaskad morgon/förmiddag! Har haft huvudvärk och en mysig illamående känsla hela morgonen, jag mår pyton helt enkelt. Mitt tillstånd låter kanske väldigt likt den oh så fruktade baksmällan men det kan jag tala om för er att det inte är. Detta är faktiskt nästan värre en baksmälla och då borde det vara förståligt att jag inte mår allt för bra just nu. Men jag ska väl inte klaga, efter några alvedon och ett par glas vatten så är jag säkert på topp igen.
   Dagen som än så länge gått har ägnats helt åt städning, lillasyster fyllde 14år igår så idag är det minsann fest! Eller fest var väl en överdrift, kalas med familjen och släktingarna ligger närmare sanningen. Trevligt blir det säkert och har jag tur blir det lite "riktig fest" med Sara och Emelie efter det. Man kan i alla fall hoppas på att lördagskvällen blir lyckad och även hoppas på att söndagsmorgonen inte blir för kritisk för min hälsa. För om det nu blir fest är risken för en riktig baksmälla tyvärr ganska stor.
   Nu kan dock mitt struntprat inte fortsätta länge till för det är lite kvar att göra innan det ack så omtalade kalaset börjar. Nästa punkt på min "att göra lista" är i alla fall en mycket trevlig sysselsättning, nämnligen att göra chokladbollar. Chokladbollar är minsann aldrig fel och de kan göra de flesta på gott humör, förhoppningsvis kan de hjälpa mitt inte så muntra humör. See ya

Jag har städat mitt rum till min lillasysters kalas :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det var den kan jag säga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback