Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Ännu en vecka på det älskvärde sommarlovet är här och om det inte blir sol nu varenda dag som följer blir jag djupt besviken. Mitt projekt "att bli brun" har juh äntligen börjat göra lite framsteg men det är ännu en relativt lång bit till det mål jag har.
   Helgen spenerades nästan non-stop med Alex och det var väl trevligt. Under ett par minuter var det dock inte så kul eftersom min kära Alex fick mig till att åka ring, mycket dumt om du frågar mig. Absolut livsfarligt! Förutom den där incidenten har det varit en trevlig helg fylld av skratt. Måndagen som sedan följde var inte särsklit dålig den heller, solen var till och med framme och gav en lite glädje.
   Idag har det tyvärr än så länge inte varit en dag att hurra för. Det har varit regnigt, tråkigt och så var man tvungen att jobba trots att det var en ledig dag! Turligt nog jobbar jag inte mer nu förän nästa torsdag, bra bra enligt mig.
   För att nu försöka vända denna negativa stämning som råder ska jag nu tvinga ut hundarna på en långrunda i regnet och efter det träffa Alex igen. Kanske ska jag tvinga ut han i regnet med en stund?
Hmm, det får funderas vidare på... See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback