Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. God morgon världen liksom, sitter här helt nyvaken hos min kära storsyster och tittar på det älskvärda MTV. Kan själv inte förstå att jag är uppe så här tidigt eftersom vi var uppe halva natten och kollade film. Sedan fick vi lite underhållning av systers kattunge. Katten heter föresten Svea och bara det är juh underhållning!
   Lilla Svea är bra söt hon, det är så man själv skulle vilja ha en liten katt igen. För en tid sedan hade jag eller snarare  min familj hade två katter och nu när jag träffat på Svea saknar jag dem allt. Två små golvmoppar till hundar räcker helt enkelt inte till, det hade allt varit passande med en liten kattunge med.
   Dagens väder är väldigt blåsigt och eftersom dagens sysslor planneras efter vädret blir detta nog en mycket lugn dag. Träffa Alex innan han drar till Göteborg, kolla lite film, ut och gå med "golvmopparna" och sedan träffa Sara en stund med. Oj, detta kanske inte blir någon lugn dag, upptäckte nu att dagens schema är ganska fullspäckat. Där ser man vad mycket som ska hinnas med under en ynka dag. Så för att nu hinna med allt får jag allt ta och börja med att stiga upp ur soffan och vakna till lite. Med vakna till menar jag föresten att jag ska få på mig kläder och smink, ni vet sådant livsviktigt! See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback