Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Sommarlovets sista vecka och ack vad sorligt det känns. Lovet har susat förbi allt för snabbt och det borde vara minst två veckor längre. Jag har juh inte ens hunnt bli solbrun än! Projektet "att bli brun" går viserligen framåt men mer tid behövs dock. Jag har än bara blivit lite lätt brun och det är knappast det som är målet!
   För att riktigt njuta av denna sommarlovsdag har jag både badat och solat i alla fall. Man kan säga att det var tack vare lilla Belle som jag fick denna mysdag, för vi var nämnligen på "hennes" ö, Ringö. Trevligt ställe det där! Förutom våra uteaktiviteter hann vi med att fika på egenbakat bröd, det ni! Inte varje dag man bjuds på sådan lyx kan jag säga dig.
   Usch vad tiden springer iväg för mig, jag ska till Saltö ikväll igen så jag får ta ch öka takten här om jag inte sak bli allt för sen. Igår anlände jag vid Alex hus halv elva och det kanske var en aning sent. Så för att nu inte göra denna sena tiden till en vana ska jag nu springa iväg och snabbt ordna upp lite innan jag ännu en kväll traskar ut till pöjken. Hoppas nu innerligt att han kommer och möter mig med så jag slipper gå själv och ha det tråk. See ya

Ego, ego, ego, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart jag är :D

Postat av: Jonna

sött!

2008-08-20 @ 19:33:12
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback