Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Oh, vad det blåser här i Karlskrona, är det bara för att det är tisdag mån tro. Under natten härjade till och med en liten storm eller liten och liten, den var väl lagom stor kan man tycka. Morgonens väder verkade dock bättre och när jag tittade ut genom fönstret såg det inte alls så blåsigt ut. Bra tänkte jag och tog på mig en snygg klänning, perfekt för en runda på stan. Så fort jag steg ut genom porten möttes jag dock av en mindre trevlig överraskning. Det första som hända var nämnligen att klänningen min blåste rakt upp och det är så typiskt att det skulle hända just mig. Den där damen som gick på andra sidan gatan verkade inte heller vara så förtjust i scenariot, för det var banne mig inte trevligt.
   Den shoppingrunda som sedan följde var dock trevligare än den ovan nämnda historien. Trots att jag endast inhandlade ett ynka linne anser jag att det var en lyckad shoppingtur. För det är ett väldigt fint linne. Att jag för en gångs skull kunde spendera lite pengar på en riktig lunch var också ett plus. Jag är nämnligen än mätt efter den där måltiden.
   Nä nu måste jag trots min lathet forsätta på den städning av mitt rum som påbörjades igår natt. Man kan väl säga att jag är halvklar, det låter i alla fall bättre än att säga att jag är oklar. See ya



Ungefär så här borde jag klätt mig idag för att slippa oväntade situationer...

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: åh tack :D

Postat av: carro

BLOPPIS I MIN BLOGG... igen! För en vecka sedan lade jag ut en massa plagg och alla blev sålda på direkten! Nu har ni chansen att fynda ett nytt plagg till superpris!

*



Gå in och kolla om något faller Dig i smaken!



*

Rosetty.blogg.se

2008-08-05 @ 19:19:32
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback