God morgon

Jag vaknade runt halvtolv idag, av min kära mamma som sa att vi skulle äta lunch(?) om en halvtimme. Så det vart bara att stiga upp. Hon antydde också att det är dumt att vänja kroppen till att sova så länge när det bara är en vecka kvar tills skolan börjar. Dah. Jag får väl avvänja mig dagen innan jag börjar.

Åh jag är så spänd! Jag håller just nu på att, eller okej jag ska börja att packa alla mina kläder tills jag flyttar, allt annat är klart. men, jag får inga pengar från csn förrän i september, hur hade dom då tänkt att jag ska kunna köpa mat oh annat? osmart osmart. Mamma får väl stå för underhållet. 

Åh jag bara måste lägga in den här bilden på Kelly Osbourne, hon är ju så rockchic!



// Lapplisa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback