Uppsy

Hej! Jag är så ledsen att jag inte har hört av mej hit. Jag har massa av dåliga anledningar men dom sparar jag till ett annat tillfälle. Iallafall, Bella har redan berättat om livet i England som jag tyckte om väldigt mycket!

Moving an. Skolan börjar om lite mer än en vecka oh jag är PEPP! Ska ju flytta oh allt, och om allt går rätt till så kommer ligan upp på fredagen efter vi börjat, på inflyttningsfest. Mer om det sen.


Just nu sitter jag och tittar på "De näst bästa" med äckligt muskolösa Madonna. UH. Jag har jobbat lite idag med, i trädgården. Behöver pengar, men jag tänker inte säga till vad för då blir alla irreterade på mej ;) Och så flyttar jag nästa söndag, det ska bli spännande! Just det! Jag måste köpa trådlöst bredband, och kabeltv. Men mamma tycker att sånt är onödigt, så jag måste paya själv. Det ska bli så kul att inreda i mitt STORA rum. Förutom att jag ska ha med mej en väldigt ful rutigfotölj i alla färger som finns, men den är ju så skön! Äh, jag får sy till något överdrag. Måste skaffa mig en kamera eftersom min mobil inte längre går att lita på, så ni kan få se allt.

Nu ska jag fortsätta att titta på min film, med min nya laptop(<3) i knät och chilla resten av kvällen och tänka litye på vad jag ska packa etc. Jag avslutar med en bild på Izabella och mej på kastrupflygplats.



PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback