Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. För första gången på iaf. ett halvår har det gått 3 dagar utan att jag har uppdaterat bloggen. Dåligt av mig, inte ett bra sett att börja det nya året på. Men vet ni vad! Något som jag faktiskt upptäckte för bara någon minut sedan, bloggen fyller snart ett år. Närmare bestämt: Flickornasegna fyller ett år imorgon. I ett helt år har jag och Nathalie med för den delen berättat för er läsare om vår vardag och så har vi försökt ha lite om mode och kändisar. Det är sjukt vad tiden går fort. För ett år sedan då bloggen startade var vi 15 år, nian började gå mot sitt slut och det var inte så mycket drama i vardagen. Nu är vi minsann gymnasieelever och dramatik är lika vanligt som TV-tittandet.
 Those were the day's...  
-Det kanske var en liten överdrft där om dramat i vardagen men den är definitivt vanligare nu och TV-tittandet mindre.
  Så hur ska denna födelsedag firas då? Jag kan tänka mig en liten gala, det hade varit trevligt. Jo, gala får det nog bli. Nu är det bara att fixa lokal, ordna mat och dryck, fixa inredning, gäster måste ju komma och en ny galaklänning. Fick jag med allt? Allt detta tills imorgon, Natha får en hel del att göra ikväll alltså. Jag med för den delen så jag får säga hejdå nu och börja med förberedelserna! See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback