Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Idag kan man säga att det varit en frustrerande dag, väldigt frustrerande. Att behöva gå upp tidigt för att börja skolan klockan åtta med en idrottslektion är inte speciellt roligt. Man lyckades dock långsamt ta sig till skolan
- Men när man kommer dit och är redo för den där idrotten är den inställd!
Det som gör denna situation ännu bättre är att andra lektionen också är inställd. Så skolan började visst inte förens kvart i elva. Det kändes lagom bra att veta att nu kunde man egentligen vara hemma och sova. Frustrerande. 
    Under denna håltimme blev i alla fall geografiläxan gjord och vi tjejer är rätt bra på underhållning. Vi hann med en liten tur upp till gina tricot, där en kär klasskamrat, Sara, handlade upp sina sista slantar. För mig var det alldeles för tidigt för att shoppa men trevligt var det allt.
   Efter denna tur började skolan med matte och sedan lunch. Det var här någonstans det hände, jag drabbades av en förfärlig trötthet och den ville inte försvinna! Så på de resterande lektionerna, franska och svenska var jag rätt borta och så pass trött att det skrattades åt det mesta. Att jag skrattar åt ingenting är ett säkert tecken på att jag är obeskrivligt trött. Frustrerande.
  Dagen har avslutas med en blåsig långprommenad med djuren och en psykologikäxa. Ja, ni hör att det varit en frustrerande dag. Nu är det bara att hoppas på att bättre tider ska komma. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback