Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Frustrationen ifrån igår är idag som bortblåst men jag har återigen drabbats av en förfärlig trötthet. Den där tröttheten kan dock bero på att jag sover en aning för lite... Nu ska jag inte klaga, för det har jag inget för men det är nog allt skolan som tröttar ut en lite med.  Dagens skoldag ska vi inte ens tala om, det är alltför uttråkande.
   Något som piggade upp mig denna dag var min eftermiddagsfika med Belle. Te och chokladkakor är aldrig fel och sälskapet var inte så dumt det heller. På grund av denna fika är jag tyvärr ruinerad, Wayne's är alldeles för dyrt för min begränsade ekonomi. Idag var ett undantag för Belles skull! Undantaget var i alla fall värt det eftersom det var så trevligt.
Här hittade jag en liten bild på oss två från i sommras. Det är väl en trevlig bild, vi ser så där lite lagom fjortis ut men jag tycker om den!
  Klockan tickar på här och det är nog bäst att jag beger mig bort från datorn för att kolla igenom psykologiläxan. Skulle också pröva att sova lite mer så slipper jag kanske vara så trött. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback