Dagboksinägg-Izabella

Lördag. Sista lördagen på lovet och endast en dag kvar innan det är dags för skola igen. Måste erkänna att det känns sådär, det har ju varit så skönt med lov. Så idag förskökte jag ta vara på ledigheten på bästa sätt genom att ta det så lugnt som möjligt. Vid tretiden blev man dock tvungen att vakna till lite och klä upp sig lite för middagen hos mormor. Det var en väldans lång middag för vi åkte inte hem föräns tio. Storasyster var där med och henne har jag inte träffat sen nyårsafton så det var verkligen kul. Det blev en trevlig eftermiddag och kväll måste jag säga. Väl hemma igen har man inte hunnit med så mkt. Kollat lite på American History X och det ska jag nog fortsätta med nu. Detta var min lugna dag, det har ju inte hänt så många dramatiska händelser direkt men man klara sig rätt bra utan dem. Skolan börjar som sagt snart och då lär något hända, förhoppningsvis något roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback