Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Det har varit en ovanligt lång dag. Jag tror det kan ha att göra med att jag vakande vid fyratiden, jag blev nämnligen väckt då. Väckt av en hemsk kaffebryggare! Mitt rum ligger vägg i vägg med köket och det hörs rätt bra igenom väggarna har jag märkt. Lyckades ta mig upp och gå till skolan iaf och tur var väl det. 3 timmars blid är trevligt, för jag älskar verkligen bild. Efter det var det så lagom kul med geografi, det är inte favoritämnet direkt. Innan klockan slagit ett slutade jag och fick gå hem och sova lite. Nu när jag vaknat till lite igen har jag ätit och pluggat, duktigt.
  Nu måste jag snart plugga lite till och vid nio ska jag kolla på Gynning. Vilken kväll alltså, jag känner mig orginel. TV och plugga, en oslagbar kombination. Måste göra klart min svenskaläxa nu och franska med. Kanske skulle jag göra idrottsläxan med, det är ju bra att ha den gjord. Appropå idrott, vi elever ska ha få ha egna lektioner och gissa vad jag ska ha?! Ridnig. Det är något jag verkligen längtar till, att få se de stöddiga fotbollskillarna i en ridhjälm och säkerhetsväst på en riktigt stor häst. Tror inte det kommer vara lika stöddiga då! Nä, nu ska jag ägna mig åt pluggandet. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback