Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Det är redan sent så detta blir inte mycket till inlägg kan jag börja med att meddela. I vilket fall som helst har en hel del hunnits med i dag: jobb, shopping, långpromenad med hundarna, vattning av Alexanders blommor, klippning av håret och nu slingning av håret. Ja just det ja, Natha är här med och var självklart med på de flesta aktiviteter som skett idag. Hon var såklart inte med mig och jobbade utan var på gyn som vanligt. Hon får föresten håret färgat nu av min kära mor. Så imorgon då blir det att dokumenter vad detta spektakel som mor min utsätter oss för får för följder. Förhoppningsvis bra och fina följder.
  Det har i vilket fall som helst varit en fin dag och jag är mycket glad trots min ensamhet. Nu ska dock lämna er och vara något som jag inte alltid är, social. See ya

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: väldigt snällt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback