Ball

England , here we come



 

Nu känns det, att jag är redo alltså. Jag har handlat precis allt jag behöver oh lite till. Min resväska får väga max 20 kg, den väger typ 16kg. Och det innebär att jag har jätte lite plats för alla de kläder som jag kommer köpa! Jag vet inte hur jag ska lösa det, men men vi får se. Och givetvis kommer både Bella oh jag försöka blogga så mycket som möjligt under vår resa. Bilderna får nog vänta tills vi kommer hem, det blir lite svårt att ladda över dem där. Du förstår säkert. Iaf, just nu håller jag på att bleka luggen, jag blekte hela håret igår. Men hättan sitter inte ända in i hårbotten, så det ser ut som jag har utväxt, och det är inte acceptabelt, så jag håller på att färga hårbottnen nu. Men iallafall, idag har ja köpt mycket vill jag lova! iaf mycket för att vara inom loppet av 45min.

Jag har köpt Pumas parfym, underbar! 100:- det är en sån spray, det är billigare, luktar t o m godare!
 klänning Byooung 40% rea, 149:-
 solbrillor 70:- Lindex
I'm not a plasticbag wannabe, men en snygg en! REA! 150:- Lindex
En ekologisk kasse med texten som ovan, I'm not a plastic bag



 



Oh min väska, som jag innan har nämt här på bloggen. I love it!





Men du, ha det gutt! Oh jag ska jobba vidare, 8 dagar kvar nu!
Pusspåre

/ Lapplisa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback