Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. De sista dagarna i skolan är nu här och faktum är att idag var sista "skoldagen" innan den kommande avslutningen på onsdag morgon. Med andra ord känns det väldans trevligt just nu, otroligt trevligt! 
   Dagen har kortfattat varit en bra dag beståendes av en klassdag på Långö, lite shopping och terapi (ridning). Nu tänkte jag dock berätta lite mer detaljerat om klassdagen eftersom jag nog allt tycker den är värd det. Runt tio-tiden, efter en del missöden, anlände jag och några av mina kära klasskompisar på Långö och så började det roliga. Vi tjejer mjukstartade med solning och skitsnack. Tyvärr blev Sara ganska snart rastlös och jag fick då, snäll som jag är, gå och bada lite med henne. Eller vi ska nog inte kalla det bada, vi doppade oss bara. Sedan följde ännu mer solning och tänka sig att det blev ett dopp till! 
   Att ägna större delen av dagen åt att sola och bada låter kanske lite enformigt och tråkigt men inte då. Har haft det så kul att jag inte vet vad! Träffade ju också på lillebror på stranden med och det är minsann också kul. Shoppingen som sedan följde var lite av en besvikelse efter allt det trevliga på stranden men jag överlever nog allt tack vare terapin sen. Som ni ser har det som hänt idag för en gångs skull ett sammanhang och jag tror nog allt att vi kan finna en röd tråd.
   Nu är klockan allt för mycket för att jag sitta kvar här men imorgon tänkte jag följa upp detta inlägg och fortsätta den röda tråden. Denna tillfälliga avslutning som kommer nu är dock en liten avvikelse på temat men det ger väl lite spännig i vardagen antar jag. See ya  


Den där pöjken som raggades upp en glad torsdagsnatt är visst min, bara min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback