Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Skolan har nu slutat för att ge plats åt sommarlovet och nu ska det banne mig firas! Efter den lilla avslutningen vi i klassen hade i morse begav sig x antal "klasstjejer" och jag oss till Hoglands park för att ha en trevlig och blåsig fotosession. Eftersom jag själv inte äger en kamera får uppläggning av dessa bilder vänta tills jag fått några av mina kära vänner.
   Förmiddagen spenderades sen med tjejerna och det blev fika och shopping (fönstershopping för min del i och för sig). Vår fika var verkligen inte snabb den, vi satt säkert över en timme vid samma bord och vräkte i oss onyttigheter. Jag måste dock påpeka chokladtårta inte borde ses som onyttigt då en bit av den skänker en så mycket värme och glädje. Något som gör en lycklig ska inte anses onyttigt!
   Kvällen som nu snart kommer blir nog ganska onyttig och busig den med. Kvällen ska nämnligen spenderas på Långö och under skolavslutningar och diverse högtider är det stället inte känt för sitt lugn. Förhoppningsvis blir det kul i vilket fall som helst, för nu ska det juh firas! Första året i gymnasiet är nu avslutat och nu återstår bara två år, två förbaskade år. Har jag tur blir det lika bra som detta, för skolåret har varit bra, riktigt bra! See ya

Kommentarer
Postat av: Isabelle

YÄÄH VI SKA INTE TILL SKOLAN PÅ TYP 500 ÅR

Postat av: Tobias

svar: så ska de låta :D tack!

2008-06-11 @ 17:33:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: S

härligt med sommarlov nu !

2008-06-13 @ 16:15:14
URL: http://fiiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback