Lager på lager

Jag vet, det vart ett tag sen jag och Bella bloggade, hennes dator är sönder, och jag har jobbat hela veckan. Jag har ingen bättre bortförklaring än det. Här kommer lite iaf,

Det har varit mycket snygga kläder den här veckan, och dom ska jag visa! Först ut är Kelly Osbourne, som verkligen har skärpt sej, inget mer rosa hår, inga fler tatueringar har gjorts och festandet har trappats ner. Och det syns verkligen,
Kell du är jätte vacker!



Sienna & Keira


Den moderika duon har setts mycket tilssammans efter att dom spelat in filmen Edge of Love, och vi gillart!




Chloë Rihanna & Mischa


Finner inga ord, helsnyggt helt enkelt!



Det var allt för denna gången, så kommentera järnet nu!
// Lapplisa*

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Yey jag saknar er blogg när den dör. DON'T DIE!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback