Sommarplaner

Det kan nog inte bli bättre än vad det är just nu, allt är CHILL i skolan oh det är runt 25-30 grader ute oh nästa vecka är det sommarlov. Det enda som kan förstöra detta nu är sommarjobbet, hos Gynokolgen. Men massa strunt samma, inget kan förstöra denna fina stämning som jag skapat nu. Och snart gäller det Ellabella, snart är det England, om exakt 1 månad oh 2 dagar :D Det finns bara två saker jag need right now.

Chinos oh Gladiatorsandaler



Och som sagt innan så åker vi snart till England, oh jag fick precis reda på att det tar bara 1!timme att komma till London från vårat Brighton, så det får bli våran helgunderhållning Bellalella.


Förövrigt så ska jag efter Brighton till Göteborg eller Sunny Beach, Götet kanske hade passat sej bättre, men vi får se! Jag är i behov av att parta. .

Ha det sköningar!
// Lapplisa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback