Topshop

Topshop är en underbar, färgrik butik som älskas av många! Och när Bella oh jag åker, (bara 18 dagar kvar :D) så ska jag besöka affären(a) flitigt. Oh en sak till! När jag esnast besökte London så var jag givetvis oh besökte Topshop, oh några dagar senare läste jag att Lindsay Lohan samma vecka hade besökt exakt samma affär!  Hur grymt är inte det? Hoppas bara det ligger en i Brighton med, hmm. Iaf tillbaka till ämnet,

Här har jag mixat ihop en underbar festoutfit, jag bara älskar koftan! Och om man skulle känna att man gömmer de fina detaljerna på klänningen är det bara givetvis att ta av sig koftan, det kan ju bli lite varmt när man ska dansa på borden!

Allt kommer som sagt från Topshop.com



// Lapplisa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback