Dagboksinlägg-Izabella

Fredag! Så har äntligen helgen tagit sin början igen och livet kan inte vara mycket bättre. Nu ljuger jag, om det skulle vara så att jag hade haft t.ex. Dougie Poynter brevid mig hade det varit bättre... Jag har i vilket fall som helst haft en relativt kort skoldagen som inte började föräns kvart över tio, det är rätt behagligt. Tyckte till och med att skoldagen gick ovanligt snabbt och smärtfritt idag. Under sista timmen var dock tröttheten ett faktum, då det enda jag kunde förmå mig att göra var att sitta och skratta. Lite av mitt skratt var i och för sig ganska förståligt eftersom en hel del av mina klasskamrater har rätt speciell fantasi och humor.
  Eftermiddagen var tämnligen lugn och bestod till mesta dels av TV-tittande och självklart var det The OC jag tittade på. Jag är så kär i den serien! Appropå kär föresten, mina tvivel angående jackan är slut. Idag bytes den till en annan färg och kärleken till jackan är nu fullständig. Nu är den i precis rätt färg och sedan skadar det inte heller att den sitter snyggt med. Imorgon får jag nog slå till med att ladda upp en bild på den med.
   Nu sitter jag i alla fall ute i Bonnaland hos pappa och jag är allmänt nöjd. Nöjd med att vara fast ute i skogen och slippa alla männsiskor och allt oljud man träffar på i storstan. Allt som än så länge plannerats tills imorgon är att gå en långrunda med fars galna hunder. Ja vilket stilla liv man lever ibland, det är väl härligt!?. See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback