Gossip Girl

Hela Gossip Girl gänget var ute och festade till det i Hollywood, alla var där snygga som vanligt.


Här är Blake, Leighton & Taylor Momsen. Kan ni tänka er att Taylor är född 1993?
image1303


Det verkar vara så att Blake trivs alltför mycket i jeans eftersom hon är aldrig bär klänning. Men snygg är hon för det!



JAG TROR ALLVARLIGT TALAT ATT JAG ÄR KÄR. Hur hemskt det än låter så blev jag stört förälskad i Chuck när han höll på att våldta Jenny, helt sjukt. Men han är så farligt och underbar. Jag knäböjer för dej Ed Westwick
image1305


Två andra hunkar är ju Chace Crawford & Penn Badgley
 

Snyggast för kvällen är Taylor Momsen, hon är jätte snygg och klänning är skitsnygg! 

image1308


// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Izabella

Alltså, hur faan kan man se ut sådär och vara en liten femtonåring!!!

2008-03-23 @ 19:25:05
Postat av: maria

Tusen tack ! :)
Shit, -93a, det hade jag aldrig kunnat tro :O

Postat av: maria

Aa, verkligen :)
Hoppas din dag har varit bra ! godnatt.

2008-03-24 @ 23:29:26
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback