Tre snygga damer...

Nu när jag själv sitter här och snörvlar i en gammal pyjamas kan jag bara drömma om att få se så fräsch och snygg ut som damerna: Leighton Meester, Camilla Al Fayed och Miranda Kerr.
image1289-Leighton Meester på promenad med en fyrbent vän. Gossip-tjejen kan klä sig må jag säga, converse in my heart liksom! Tröjan var lite speciell men jag gillar den, snyggt att kombinera den våriga tröjan med svarta stupisar.

                                                                 image1290
                                                                 Camilla är ruskigt snygg här, den grå kappan passar
                                                                  finfint med de turkosblåa pumpsen.
                                                                  Plus för det röda nagellacket med!


image1291
Modellen Miranda vinkar till sig en taxi och hon ser inte illa ut direkt.  Ankelboots må vara lite 2006 men jag är fortfarande ett fan av dem! En vit topp och en kavaj är så enkelt som det bara kan bli, men ack vad bra det ser ut. 

/Izabella, den blonda av oss^^

Kommentarer
Postat av: The City

Hotta brudar! :)

Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) kul att höra!

2008-03-20 @ 16:06:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback