Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Idag är en sådan dag då allt bara har varit rätt, ja rätt. Solen har lyst och det har varit sådär härligt varmt som det ska vara i slutet av maj. För det närmar sig allt juni nu och jag tycker mig allt höra hur sommaren kallar på mig. Faktum är att det endast är 12 skoldagar kvar att klara sig igenom. Men om de skoldagarn åtminstånde blir hälften så bra som den idag blir det nog inte några vidare problem. 
   Ni förstår idag höll jag en liten svenskaredovisning och för första gången i hela mitt liv kände jag att jag hade gjort bra i från mig. Redovisningar är verkligen inte min grej men för en gångs skull lyckades jag! Livet kan vara allt härligt och när sedan eftermiddagen kom och skolan slutade blev det ännu härligare.
    Efter skolan spenderade jag en efterlängtad tid med min kära vän Belle. Vi tyckte att det var lika bra att utnyttja det fina vädret till max, så vi köpte oss varsin glass och begav oss ut till Stumholmen för att sola.   

Som ni ser var det en aning blåsigt men inga sura miner för det!

   För att fullborda en sådan perfekt som idag begav jag mig senare på kvällen ut på en långrunda med mina små  vovvar. Detta var för mig ett mycket bra slut oh så underbara dag! Har jag tur blir morgondagen nästan lika bra. See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback