Dagboksinlägg-Izabella

  Torsdag. Det är fasligt vad humöret svänger för mig nu för tiden! Jag är nu åter på toppenhumör och ännu en gång leker livet för mig. Skoldagen som bestod av ett besök på BLT (Blekinge Läns Tidning) är redan avklarad och det som nu är kvar på schemat är städning, solning och övning på franska. Sen ikväll är det också dags för mig att göra min debut på Olles Korvbar, det blir nog en upplevelse som heter duga! En helkväll bestående av att servera korv med bröd, vilken kväll. Jag hoppas innerligt att jag får detta jobb nu, för kan jag inte få ett jobb i en korvbar vart kan jag då få jobb?
  Det hänger mycket på mina axlar ikväll och för en gångs skull tänker jag verkligen anstränga mig. Något jag kanske skulle göra lite oftare. Ah, i och med förgående mening fick jag nu ett nytt mål i livet, jag ska anstränga mig mer! Det ska jag tänka på nu framöver vad det än gäller. Så jag får nog börja med en gång med städningen, då blir mamma glad.
   I skolan är det dock inte mycket ansträngning kvar, endast 4 veckor sen är man fri från dess problem. Sommaren kallar och det gör mycket annat med  så. See ya
 
image1443

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: danke :D åh tack hoppas jag med!

Postat av: Näääthie

Haha , Olles korvbar är inte så jävla dumt jue . Bara man tjänar pengar,jag ska sitta oh tittta in i nått annat otrevligt varenda dag på mitt jobb ;) ahahaha

2008-05-08 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback