Dagboksinlägg-Izabella

Måndag igen och helgen är definitivt över, en helg som var överraskande rolig. Ni förstår det var egntligen tänkt att den lediga tiden skulle gå åt till att plugga till franskaprovet som gjordes idag men planerna ändrades, kan man säga.
   Lördagen startade redan klockan åtta och halv tio satt man visst i bilen på väg till Kristianstad. Det var en och en halvtimmes bilresa och trevlig var den banne mig! Kanske kan bero på att jag hade så trevliga reskamrater, mamma, Steffo, lillasyster och Alex. Väl i Kristianstad sen börjades spenderandet av pengar och efter en knapp halvtimme hade jag vissta införskaffat mig en ny bikini, tänka sig. Lyckades också äntligen köpa mig ett par svarta ballerinor, det var verkligen på tiden. 
   Kvällen spenderades först en liten stund på Saltö badplats men ganska snart lämnades platsen och det blev istället filmkväll med Alex. Filmen som sågs var bra den, Remember the Titans. Som ni förstår var det en lyckad kväll med, fast ovanligt lugn måste jag säga. Lungt är dock ganska bra med tanke på alla de dumheter man kan hitta på.
                                                                                

   Gårdagen, alltså söndagen, skulle jag egentligen plugga franska hela dagen men så blev det inte heller. Det fanns så mycket annat att göra och en solig dag ska man väl inte sitta inne med en franskabok?
Det  tycker inte jag i alla fall. Framåt kvällen tvingades jag dock öppna den där franskaboken och det var tur att jag gjorde det, för provet idag var svårt. Det var mycket svårt till och med, lyckligtvis klarade jag mig igenom det.
  Ja och nu har jag snart klarat mig igenom hela måndagen med och jag antar att man nu borde se framåt morgondagen. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback